Yassuo | I'M THEIR LITTLE KITTEN uwu Ft. Neekolul, Sanchovies, Voyboy, TFBlade

  Peržiūros 152,494

Yassuo

Prieš 29 dienų

Variety Channel - bit.ly/2SpBWJ9
Remember to leave a like and subscribe for more content! Click the bell to be notified as soon as a video goes live!
Follow my stuff!
2nd Channel - bit.ly/2SpBWJ9
Twitch - www.twitch.tv/yassuo
Twitter - Yassuo
Discord - www.discord.gg/moe
Instagram - yassuo
Facebook - YassuoNA/
BUSINESS INQUIRIES - contact@yassuo.gg
Edited by Pinoy and Hero -
LTpost - ltpost.info
Twitter - pinoybrothers54
CONTACT - CaCartwright95@gmail.com
Twitter - justinjfl
CONTACT - HeroJFL@gmail.com
Thumbnail by Kaleb -
CONTACT - kalebfranke112@gmail.com
Yassuo uses the Shure MV7 Podcast Microphone. Grab your Shure microphone here - shu.re/2SMuvet
#Yassuo #LeagueofLegends #Yasuo

Komentarai
Loh Ghh
Loh Ghh Prieš 10 dienų
Yo guys I desperately need the song name at 2.24
Smxkz FN
Smxkz FN Prieš 25 dienų
imagine playing yone while your name is yassuo xD
Pection x
Pection x Prieš 25 dienų
Moe is a BOTTOM?!
MightyTubby Tuba
MightyTubby Tuba Prieš 26 dienų
picking yone, you deserve to be locked up
Kleddy Cool
Kleddy Cool Prieš 27 dienų
yuumi without aery tilts me every time
smokey
smokey Prieš 27 dienų
don't uwu in your title please
Veerle Permentier
Veerle Permentier Prieš 27 dienų
title "I'M THEIR LITTLE KITTEN uwu" me "Since when was moe so open about his sexuality?"
Çınar akyüz
Çınar akyüz Prieš 27 dienų
Kat evolveds dislikes went up 7 times and moes likes went up by 2x lolll We love you moe keep goin
C-umMyBoo
C-umMyBoo Prieš 27 dienų
ur content is dead lol POG
T P
T P Prieš 27 dienų
You're cringe
Pablo Arbelo
Pablo Arbelo Prieš 27 dienų
MOE OUT
Bonku
Bonku Prieš 27 dienų
can we talk about how its his 999 video?
Mujtaba Ali
Mujtaba Ali Prieš 27 dienų
Who else already watched Sanch vid? Pinoy gotta be faster xd
Anpu
Anpu Prieš 27 dienų
Pinoy straight up violating moe lmao
Toxic Tazzy
Toxic Tazzy Prieš 27 dienų
Moe fix your title
Randolf lyle Ochavez
Randolf lyle Ochavez Prieš 27 dienų
This might be the last video i watch judt wanna say u made happy in my darkest times thank youu so muc id love tk see more kf yojr success bht im sorry loveyouu man keep up the good wirk love tk see mkre bur i cant take it anymore goodvye love u my dude
neyney y
neyney y Prieš 27 dienų
U need to talk
neyney y
neyney y Prieš 27 dienų
are you okay bro
Boombox111
Boombox111 Prieš 27 dienų
“Just call out when you need a heal, I’m alt tabbed” -every yuumi ever
WilsonThePotato
WilsonThePotato Prieš 27 dienų
I like how the thumbnail of everyone is professional looking while Tf blade is just BALD.
ahmad koko
ahmad koko Prieš 27 dienų
U are cring 😹
ahmad koko
ahmad koko Prieš 27 dienų
@T P SMB 😂
T P
T P Prieš 27 dienų
@ahmad koko Can you say that in english please?
ahmad koko
ahmad koko Prieš 27 dienų
@T P u are cring like him ao u like it ha 😂
T P
T P Prieš 27 dienų
Yup kids shouldn't have access to wifi the way they can these days. You're a prime example for that.
Polygon Death
Polygon Death Prieš 27 dienų
Irl gragas turns to urf yuumi main
Manu
Manu Prieš 27 dienų
why is tf always bald in the tumbnails
GarsyncJR
GarsyncJR Prieš 27 dienų
If Pinoy didn't title this one I don't know what to think anymore
francis wayne
francis wayne Prieš 28 dienų
i came up against the same renekton he is so bad i won as shen tank every fight with him and had a two level leed all game
Jonathan Tattaranno
Jonathan Tattaranno Prieš 28 dienų
My respect for pinoy went down for writing uwu
Kyotairu
Kyotairu Prieš 28 dienų
rare sighting of league players having fun
Iker Barrasa
Iker Barrasa Prieš 28 dienų
Why u gotta make it weird man lmao
zetsubo kun
zetsubo kun Prieš 28 dienų
"uwu" :0
Anze Bezgovsek
Anze Bezgovsek Prieš 28 dienų
wait yassuo isent playng yasuo? thats ilegal
Clxud
Clxud Prieš 28 dienų
really disappointed that you didnt include the clip of moe tweeting at 21 savage but its whatever
Alen Gao
Alen Gao Prieš 28 dienų
I wish they would bring regular pick and bam urf back and not this random champ bs game mode
Arthur'
Arthur' Prieš 28 dienų
yoooo why is moe getting so hard roasted for his beard look i like it..
Artemis Apex
Artemis Apex Prieš 28 dienų
Moe becoming his homies little kitten
Artemisfont
Artemisfont Prieš 28 dienų
Any champions that is not played by moe is broken XD
NRGCole
NRGCole Prieš 28 dienų
Did a doubletake reading that title
Fighter Lm
Fighter Lm Prieš 28 dienų
S
Kosshi
Kosshi Prieš 28 dienų
Did Moe really just titled his video with "uwu" 0_0
Josh Feltham
Josh Feltham Prieš 28 dienų
Voyboy: "This guy thinks were pros" - Retired Pro Player
Maikol Sánchez
Maikol Sánchez Prieš 28 dienų
WTF hahahaha
hentai hero
hentai hero Prieš 28 dienų
Moe really saying a lot of su words lately
Georgi Nikolov
Georgi Nikolov Prieš 28 dienų
WE LQVE YQU YASSUQ
Nihilist
Nihilist Prieš 28 dienų
more yone gameplay!
Dusty
Dusty Prieš 28 dienų
DONT EVER SAY UWU AGAIN U WEEEEEEB
Jacob Holm Lotz
Jacob Holm Lotz Prieš 28 dienų
THIS TITLE WTF
Mopeful Main
Mopeful Main Prieš 28 dienų
You can tell Moe is for the streets with the way everyone's out here passing around his cat.
Titus Kan
Titus Kan Prieš 28 dienų
They should in ironically make a video where they play urf as if they are playing twitch rivals
michael knowles
michael knowles Prieš 28 dienų
noob moe not even using yuumi passive
Gabriele Testini
Gabriele Testini Prieš 28 dienų
Where is the part where chat is serching for the real girl behind the pics of the catfish? Kekw
Nico Gamez
Nico Gamez Prieš 28 dienų
Lmao imagine thinking moe is a pro
No Name Guy
No Name Guy Prieš 28 dienų
Just me or has Moe been getting worse and worse? Kinda sad
アスナ
アスナ Prieš 28 dienų
you heard it here first guys 2021 is the year of Moe 🤫
Jackie Houdini
Jackie Houdini Prieš 28 dienų
Wow moe I really enjoyed the yuumi gameplay. Keep it up man it was rlly enjoyable to watch
Ban Jean Martinez
Ban Jean Martinez Prieš 28 dienų
Gonna screenshot the title just in case.
iAngryReaper
iAngryReaper Prieš 28 dienų
This is the girl who did the ok boomer tik tok,lol
JB SHL
JB SHL Prieš 28 dienų
Are the views bugged?
N.A Games
N.A Games Prieš 28 dienų
11 deaths as YUUMI !!! Holy fuk moe really is a natural inter
Nima Hp
Nima Hp Prieš 28 dienų
There's a girl in moe's party... wow
Vértigo
Vértigo Prieš 28 dienų
wtf is that title moe
Denelix / Understands
Denelix / Understands Prieš 28 dienų
uwu
Cockie Nagge
Cockie Nagge Prieš 28 dienų
neekolul cutee ngl
Arthur Boyle
Arthur Boyle Prieš 28 dienų
simp ngl
David Oguns
David Oguns Prieš 28 dienų
You mad sus for the boys, we might be here for it
Seven Aries
Seven Aries Prieš 28 dienų
The degenerate really coming out now
Church Jauregui
Church Jauregui Prieš 28 dienų
Degenerate title LMFAO
tempest
tempest Prieš 28 dienų
oh no this is like yamikaze all over again
Rakan Guardian Estelar
Rakan Guardian Estelar Prieš 28 dienų
NeckoLol Neekolul douuu
highfallentv
highfallentv Prieš 28 dienų
wtf is this dweeb title
Giorgi Tevdoradze
Giorgi Tevdoradze Prieš 28 dienų
Moe's beard is looking *SO GOOD* not even kidding. I like the Kratos look.
Nuñez Dante
Nuñez Dante Prieš 24 dienas
don't insult kratos like that
Sh x de
Sh x de Prieš 27 dienų
paid actor
alton day
alton day Prieš 28 dienų
I like his ahkmad look too
unknown gaming
unknown gaming Prieš 28 dienų
Nah man every title like this makes me question u
Lord Of Stuff
Lord Of Stuff Prieš 28 dienų
What are these titles wtf
Yokathan
Yokathan Prieš 28 dienų
You could tell by the title that Moe has finally gone downhill...
Oliver Weber
Oliver Weber Prieš 28 dienų
Love the Gragas cosplay Moe, keep it coming you're doing good.
Ivailo Ivanov
Ivailo Ivanov Prieš 28 dienų
MMM
Actually Dibs
Actually Dibs Prieš 28 dienų
uwu? Moe? Seriously? 😂
James Domaschko
James Domaschko Prieš 28 dienų
I’ve never seen a cat wit a beard. Somebody make that a meme plz
Xalto 49
Xalto 49 Prieš 28 dienų
yassuumi
sazanadora
sazanadora Prieš 28 dienų
Change little to wittle
Alekos Keimalis
Alekos Keimalis Prieš 28 dienų
Moe should be a yuumi main since his previous name was Little Kitty
RudyTheNinja
RudyTheNinja Prieš 28 dienų
Is Moe gonna be the next Sneaky you guys???
Carzoo
Carzoo Prieš 28 dienų
Moe is also a discord mods kitten
RudyTheNinja
RudyTheNinja Prieš 28 dienų
I guess you are my little Pogcham- Oh wrong meme
Wigglytuff Gaming
Wigglytuff Gaming Prieš 28 dienų
6:25 "imagine back dooring as pros" "This guy thinks we're pros lol"
ecrofkwah
ecrofkwah Prieš 27 dienų
@Josh Feltham “Had to cheese to win” they were all trolling the entire game? Did u see TFBlade’s flash into fountain? They could’ve easily ended right there instead of waiting to spawn kill amumu Flaming streamers in urf actually giga cringe
Josh Feltham
Josh Feltham Prieš 27 dienų
@Just Chilling Daniel nah its just sad they had to cheese to win
Just Chilling Daniel
Just Chilling Daniel Prieš 28 dienų
@Josh Feltham being a retired pro or being challenger means they cant backdoor XD?
Just Chilling Daniel
Just Chilling Daniel Prieš 28 dienų
@Raazer1 plays League of Legends ur good bro :D
Josh Feltham
Josh Feltham Prieš 28 dienų
i said that lmao sad part is voyboy is a retired pro player and all of them have been challenger many leagues lmao
Dremiq
Dremiq Prieš 28 dienų
yo moe i dont watch ur vids but when i saw that title in my notifiaction bar i had to come here just to comment to tell you to change it -dremiq
Noamias
Noamias Prieš 28 dienų
Alright -noamias
Wilczeeeł
Wilczeeeł Prieš 28 dienų
Bugdet RATIRL and Fence
LoStFreeK
LoStFreeK Prieš 28 dienų
HHHAAAAAAHHHHHHAAAAAAAAAA
AGuyFromAfrica
AGuyFromAfrica Prieš 28 dienų
I haven't been this early since moe said he was going pro and that was... a while ago
Hayden Jones
Hayden Jones Prieš 28 dienų
moe this title ain’t valid fam
Quest Tzecai
Quest Tzecai Prieš 28 dienų
Moe, these titles kinda sus
mhrll
mhrll Prieš 28 dienų
nekolol is trashy tho
giannaras 4resi
giannaras 4resi Prieš 28 dienų
Yassuo > Kataevolved
Face Of Blade
Face Of Blade Prieš 28 dienų
Hey guys, Mr FOB is here :) Best is coming soon🔥trust me :D
H4xer
H4xer Prieš 28 dienų
Wtf is wrong with this guy
Mihnea Luca
Mihnea Luca Prieš 28 dienų
Already seen Sanch's video but i'll watch this one too cuz i want to feed my boys
slim guymario
slim guymario Prieš 27 dienų
Ay where the love for pinoy
Antonio Vicenzo
Antonio Vicenzo Prieš 27 dienų
Bro kinda sus comment
danigamer 181
danigamer 181 Prieš 27 dienų
YournameHD lmao
YournameHD
YournameHD Prieš 27 dienų
@Patryk .Solarz they don't even know u exist
Patryk .Solarz
Patryk .Solarz Prieš 27 dienų
@YournameHD and? These are the boys.
VNCSMusic Release
VNCSMusic Release Prieš 28 dienų
k bro
A.M.
A.M. Prieš 28 dienų
FIRST
mogul pigs
mogul pigs Prieš 28 dienų
moe went from homeless to a little kitten what is he doing
Vuraddox
Vuraddox Prieš 28 dienų
Dead channel
Vuraddox
Vuraddox Prieš 28 dienų
@Jeremy Wahl yeah I accidentaly pressed on this video on my notification bar. I missclicked
Jeremy Wahl
Jeremy Wahl Prieš 28 dienų
lol but you commented in the first 3 minutes
DIMInaJoint
DIMInaJoint Prieš 28 dienų
THIS VIDEO TOO SELF DEGRADING LOST FAITH IN MOE SO SUB TO SANCH UNSUB TILL I SEE HIM MAN UP ON COCOMELON OR WHATEVER THE OTHER SPAM CHANELS
Ryan de Vaan
Ryan de Vaan Prieš 28 dienų
Wtf is this thumbnail
on en a gros
on en a gros Prieš 28 dienų
Can you mute the egirl next time?
M4DN355
M4DN355 Prieš 28 dienų
No, you're MY little kitten, Moe. :3
GoatsAreS3xy
GoatsAreS3xy Prieš 28 dienų
imagine
Homies Nation
Homies Nation Prieš 28 dienų
ayyyyyyy
BugZix
BugZix Prieš 28 dienų
Bruh what is this title 😂
Smoothie Mix
Smoothie Mix Prieš 25 dienų
What is that thumbnail
kyle robinson
kyle robinson Prieš 27 dienų
So cringe
yeetl0rd
yeetl0rd Prieš 27 dienų
uwu gang rises
EditingSenpai
EditingSenpai Prieš 28 dienų
It's the uwu for me😂😂
Купил редкий LANCER EVO
30:46
Жизнь Синдиката
Peržiūros 3,2mln
Yassuo | I'M SO NASTY!!! NO WAY I'M WASHED
09:28
Yassuo
Peržiūros 248tūkst.
Yassuo | I JUNGLED FOR FAKER!!!
12:17
Yassuo
Peržiūros 1,7mln
Yassuo | THEY'RE SO TILTED!!! JUST FF!!!
12:45
Yassuo
Peržiūros 247tūkst.
Yassuo | ANALYZING DOUBLELIFT'S GAME FROM 2013
11:33
Купил редкий LANCER EVO
30:46
Жизнь Синдиката
Peržiūros 3,2mln
Minecraft NOOB vs PRO vs HACKER
8:10
Gamers React
Peržiūros 1,8mln
Liūdniausias žaidimas pasaulyje.
11:10
Gustas
Peržiūros 33tūkst.
ФУЛЛ ЭКЗОТИК ЛУТ
13:56
Канал Яла
Peržiūros 243tūkst.
we built a wall to keep THEM out
17:25
SwaggerSouls
Peržiūros 516tūkst.
Apex Legends Chaos Theory Collection Event Trailer
1:21
Hermitcraft 7: Episode 74 - FURNACE MONSTER
19:52
Mumbo Jumbo
Peržiūros 1,5mln
Minecraft But Any Item You Draw, You Get...
24:11