Yassuo | I'M NOT DUOING I SWEAR!!! (Jungle Unranked to Challenger) Ft. ChimpNA

  Peržiūros 297,345

Yassuo

Prieš 4 mėnesius

Variety Channel - bit.ly/2SpBWJ9
Remember to leave a like and subscribe for more content! Click the bell to be notified as soon as a video goes live!
Follow my stuff!
2nd Channel - bit.ly/2SpBWJ9
Twitch - www.twitch.tv/yassuo
Twitter - Yassuo
Discord - www.discord.gg/moe
Instagram - yassuo
Facebook - YassuoNA/
BUSINESS INQUIRIES - contact@yassuo.gg
Edited by Pinoy, Richey and Hero -
LTpost - ltpost.info
Twitter - pinoybrothers54
CONTACT - CaCartwright95@gmail.com
Twitter - Richeyju9
CONTACT - visualrichey@gmail.com
Twitter - justinjfl
CONTACT - HeroJFL@gmail.com
Thumbnail by Kaleb -
CONTACT - kalebfranke112@gmail.com
#Yassuo #LeagueofLegends #Yone

Komentarai
Ferdinand Foster
Ferdinand Foster Prieš 2 mėnesius
2:33
Mathias
Mathias Prieš 3 mėnesius
Moe clean yourself up, my man. Your beard is growing together with your chesthair come on - Are you preparing a Wukong cosplay? xD
Fighter Lm
Fighter Lm Prieš 3 mėnesius
N
sirskorge
sirskorge Prieš 4 mėnesius
Just learned WALLA means swear on allah. Brb, gotta feed my neighbours w pig
Angelos Papanag
Angelos Papanag Prieš 4 mėnesius
Someone tell him to shave his neck
HAXKSA14
HAXKSA14 Prieš 4 mėnesius
3:34 Wait...he ignored the knock back?
PvPGappleG R
PvPGappleG R Prieš 4 mėnesius
I watch your videos just so i can fall asleep faster and the bad thing is that i am not joking man we need old moe back
Wouter S
Wouter S Prieš 4 mėnesius
Imagine being diamond but still isolating yourself for khazix omg..
NS Extinct
NS Extinct Prieš 4 mėnesius
2:42 - 2:55 - 2:58 I'm dying from laughter HAHAHA 😂
NussStrike HD
NussStrike HD Prieš 4 mėnesius
MORE PLS!
SPAS
SPAS Prieš 4 mėnesius
Shongxbong
Huy Le
Huy Le Prieš 4 mėnesius
bring back life of moe
Edward Ortega
Edward Ortega Prieš 4 mėnesius
Pinoy is hilarious 😭 “no more of that baby box bullshit”😭
roi gerson
roi gerson Prieš 4 mėnesius
Did Pinoy lose weight or it’s just me?
Major xHax
Major xHax Prieš 4 mėnesius
Pinoy a legend for that
Nexo God12
Nexo God12 Prieš 4 mėnesius
Not gonna lie, I like pinoy over Yassuo lmao
Unknow Mess
Unknow Mess Prieš 4 mėnesius
What’s the music at 3:00 pls
Widgets249
Widgets249 Prieš 4 mėnesius
That ableton guitar rift sample tho lol
848545f
848545f Prieš 4 mėnesius
Clean ur beard habibi
LM
LM Prieš 4 mėnesius
Damn my man Moe copying Oda.
Demontre McPherson
Demontre McPherson Prieš 4 mėnesius
What is that outro??
Albert Hofman
Albert Hofman Prieš 4 mėnesius
It's okay Pinoy, please upload some 10 Mins Video. Take your Hak sir!
Heroitic
Heroitic Prieš 4 mėnesius
Its duo with legal luck
Xatz Jr
Xatz Jr Prieš 4 mėnesius
Get chimp into the among us
Y C B Production LOL
Y C B Production LOL Prieš 4 mėnesius
Ladies and Gentleman ! Subscribe for plays and montages ! And I need your comments !
Hacob
Hacob Prieš 4 mėnesius
bro I stopped watching moe for months and now, this is what he looks like. So this is what it looks like being carried by Pinoy damn
zeptionn hcking
zeptionn hcking Prieš 4 mėnesius
ey bro change your t shirt
Kinetic
Kinetic Prieš 4 mėnesius
The trail music 😭
Arshumness
Arshumness Prieš 4 mėnesius
Search “Rushing the Rushers Runescape.” Xomoor AKA Chimp used to make RuneScape videos back in the day
Žiga Terzič
Žiga Terzič Prieš 4 mėnesius
Why do you keep putting Life of Moe into the endcard if its dead and you have a nother channel to put there?????
M e
M e Prieš 4 mėnesius
2:44 beatifull moment
Brenndan george
Brenndan george Prieš 4 mėnesius
Pinoy always add such flavor
europelover
europelover Prieš 4 mėnesius
7:21 that should be jumpscare in next fnaf game ngl
yvsdaddy
yvsdaddy Prieš 4 mėnesius
Big thighs big coc-
Discount Yasuo
Discount Yasuo Prieš 4 mėnesius
Im not seeing enough comments congratulating Pinoy on the new crib. Well done! Moving up in the world!
Pick Box
Pick Box Prieš 4 mėnesius
walla habyby you was so greedy
rivenblades
rivenblades Prieš 4 mėnesius
Voyboy and his new jungle role!
micropulsar
micropulsar Prieš 4 mėnesius
yo give pinoy more money, legit best editor on the site.
John Nicolas Chico
John Nicolas Chico Prieš 4 mėnesius
am I the only one who thinks he looks like wukong
Andrei Mina
Andrei Mina Prieš 4 mėnesius
dude ur so hairy :))
Kipras Girnys
Kipras Girnys Prieš 4 mėnesius
Jesus christ, clean your beard atleast dude, around neck needs the most shaving 😄😄
Thresh Bot
Thresh Bot Prieš 4 mėnesius
pinoy on fire xD
ŠAMARU
ŠAMARU Prieš 4 mėnesius
Can we get THE OG “make it quick” intro sometime in the future?
vic
vic Prieš 4 mėnesius
These short videos
Kristóf Bojtos
Kristóf Bojtos Prieš 4 mėnesius
Can we have longer videos pls? these are my favorite times of the day, and it being only 8 minutes, is kinda sad:(
Khalid D_
Khalid D_ Prieš 4 mėnesius
والله ههههههههه 😂
Lucas Laraqui
Lucas Laraqui Prieš 4 mėnesius
Name me a better dj than pinoy
trevchanz mum
trevchanz mum Prieš 4 mėnesius
Does it trigger anyone else when pinoy cuts away like a second before moe is about to die? It could just be me but it annoys me a bit.
Mr Shadow
Mr Shadow Prieš 4 mėnesius
In gold elo (EUW) no one plays kha zix. It's usually always AP jgl or someone with a lot of CC
OneTrickRiven
OneTrickRiven Prieš 4 mėnesius
weirdo
Adi P
Adi P Prieš 4 mėnesius
Outro song plsss
Mlyods
Mlyods Prieš 4 mėnesius
pinoy: is this what you wanted? comments: what more could i ask.
A T
A T Prieš 4 mėnesius
This is exactly what we wanted Pinoy
RoNoichi
RoNoichi Prieš 4 mėnesius
yl3n abok abnl 4armot XDDDD
SlowReaction
SlowReaction Prieš 4 mėnesius
Can Yassuo please gets hair cut 😂
DakaiWolf
DakaiWolf Prieš 4 mėnesius
Lowkey chimp gotta cute voice ngl
Jose Santana
Jose Santana Prieš 4 mėnesius
I love you Pinoy
Johary Daragangan
Johary Daragangan Prieš 4 mėnesius
The best streamer ever!!!!!!!
Toast Malone
Toast Malone Prieš 4 mėnesius
This dude evolved everything but q on kha wtf
Gage Acosta
Gage Acosta Prieš 4 mėnesius
Has, uh, Moe let himself go? I mean, he's way more daddy material now. Im just shocked lol.
Dibire 97
Dibire 97 Prieš 4 mėnesius
Nice games
Alek Zazueta
Alek Zazueta Prieš 4 mėnesius
When are we going to get another life of moe video?
Nyx
Nyx Prieš 4 mėnesius
What headphones does moe use?
M.L. Nijhuis
M.L. Nijhuis Prieš 4 mėnesius
correction here - Spandau ballet - ''gold''
M.L. Nijhuis
M.L. Nijhuis Prieš 4 mėnesius
and editors maybe some good old - Spandeau ballet - Gold. Goood Music for the Change... Cause Change is Good - Kha.
Alexandr Schitco
Alexandr Schitco Prieš 4 mėnesius
Everyone gangsta until Moe goes kha'zix
M.L. Nijhuis
M.L. Nijhuis Prieš 4 mėnesius
moe u have so much money. its hard to imagine u live in such a small looking place, or is it just ur room? or u comfterable with a smaller (cheaper place) its just wat pops out when i see ur enviorenment. gg Streamer keep it up! luv ur vids
Bobikvachkata
Bobikvachkata Prieš 4 mėnesius
moe's he best shitters
Pranav Walia
Pranav Walia Prieš 4 mėnesius
Why is his video quality so fkn trash!
Ed
Ed Prieš 4 mėnesius
Whats the outro song?
Vip 1
Vip 1 Prieš 4 mėnesius
Here is a dislike .. 4:01 you just trash talk in English not in Arabic while i don't have my headphones on me 😂
Yozokazi
Yozokazi Prieš 4 mėnesius
Pinoy lost some weight poggers
BennyGG
BennyGG Prieš 4 mėnesius
3:16 all the way to Ashe auto is on the beat! Craziii!
Oscar B
Oscar B Prieš 4 mėnesius
We need life of moe back vote for it
Daulet Supanov
Daulet Supanov Prieš 4 mėnesius
We know he died at 6:47 Pinoy
Wyatt Goodwin
Wyatt Goodwin Prieš 4 mėnesius
Is Moe actually mentally ok? I stopped watching him a couple months ago. But these 2 two videos are actually... wow
Narokath Romero
Narokath Romero Prieš 4 mėnesius
Alguien de venezuela? xd
Ramon Lima dos Santos
Ramon Lima dos Santos Prieš 4 mėnesius
ticc legs
WarmMafura
WarmMafura Prieš 4 mėnesius
Honestly Bella is the voice of YT+twitch WHERE'S LIFE WITH MOE
WarmMafura
WarmMafura Prieš 4 mėnesius
3:36 wait you can cancel hecarim e with khazhix ult? Thats nasty
asiandude918
asiandude918 Prieš 4 mėnesius
Pls I wan see u eat chick nuggies again
Swag Massa
Swag Massa Prieš 4 mėnesius
Haha chimp geting FREE ADVERTISEMENT
G_Stimmung
G_Stimmung Prieš 4 mėnesius
I really liked the video Especially where Moe played well! Whoops wrong video
Nexer
Nexer Prieš 4 mėnesius
Pinoy really be one of the funniest video editors GIVE HIM A RAISE MOE
Joshua Chong
Joshua Chong Prieš 4 mėnesius
Bro u want Pinoy to have yt revenue and twitch subs?
Gideon Baranda
Gideon Baranda Prieš 4 mėnesius
Pinoy, pls post full orange justice
Aaron Zepp
Aaron Zepp Prieš 4 mėnesius
Yes Pinoy, I wanted, ney, needed that.
Alejo Rossi
Alejo Rossi Prieš 4 mėnesius
plz duo with stylish!
I am a potato
I am a potato Prieš 4 mėnesius
This is indeed what we have been waiting for my boi Pinoy.
TmG_ JonFrédo
TmG_ JonFrédo Prieš 4 mėnesius
bro i almost died from laughter on 3:59 LMFFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Chris This
Chris This Prieš 4 mėnesius
2:45 legend
Grant from Wendy's
Grant from Wendy's Prieš 4 mėnesius
I want something more durable 🤣
Amr Mahmoud
Amr Mahmoud Prieš 4 mėnesius
What's the name of the tracks playing?
Marco
Marco Prieš 4 mėnesius
Pinoy thanks to you i remembered i Need to play the last danganroonpa
DTL_ Elite
DTL_ Elite Prieš 4 mėnesius
Anyone know what the beat at the end is?
Marian Dumitru
Marian Dumitru Prieš 4 mėnesius
Whats with the random fake laughs man wtf happened to moe after this jg challenge?😂😂
Teru Mikami
Teru Mikami Prieš 4 mėnesius
Shoutout to pinoy love ur editing plus watching u play danganronpa and putting the ost here is amazing ty
RelytON
RelytON Prieš 4 mėnesius
I swear this man has been wearing the same shirt for the past week
Kinji
Kinji Prieš 4 mėnesius
Pinoy gets better and better as time goes on lmaoo
Pwrmass 360
Pwrmass 360 Prieš 4 mėnesius
Pinoys music taste is crisp
Benjamín Alarcón
Benjamín Alarcón Prieš 4 mėnesius
Chimp, the leyend
Yassuo | I'M GETTING ROBBED!!! (1v1s vs Fans)
10:54
S1MPLE - 2020 - HIGHLIGHTS | CSGO
25:14
vLADOPARD 3
Peržiūros 501tūkst.
PANTHEON IS HAPPY : )
10:27
Nightblue3
Peržiūros 158tūkst.
overpromise, sell, underdeliver Cyberpunk 2077
41:01
the longest 11,300 IQ among us long con ever...?
26:27
Disguised Toast
Peržiūros 1,4mln
Among Us NEW BLACK HOLE SABOTAGE
10:15
Bakbak
Peržiūros 910tūkst.
EVERY Brawler vs BOXES! | RAMP-UP Olympics!
15:35
KairosTime Gaming
Peržiūros 190tūkst.
The Craziest Mods in Among Us...
29:17
FundyLIVE
Peržiūros 150tūkst.